marți, 14 decembrie 2010

"Mirosul mirosurilor" ;)

Am mai vorbit despre pestii din clasa noastra, cum au murit si  a mai ramas unul singur... Ei bine, acel sigurel peste (Gabi, pe numele sau de botez) inca traieste in apa minunabila din acvariul cu miros de glorie din VIII B:)).
In acvariu mai este putina apa, in care a fost aruncata o bucata de corn si o cutie de lapte, putin mai multa mancare de peste,  ca garnitura au fost trantite si niste paie si... rezultatul, un acvariu cu un miros insuportabil.
Azi cand am deschis capacul acvariului si ne-am apropiat  am fugit care incotro. Dirigul a zis "Mai eu v-am mai spus cand ati adus acvariul asta aici sa nu mai aruncati acolo cornuri si panie" si noi am zis ca nu noi am aruncat, iar dirigul enervat a zis " Nu voi, ca a venit domnu' director si a pus aici paine, da o sa ma duc sa-i spun <domnu director va rog sa nu mai aruncati paine in acvariu, ca cei din clasa a VIII-a B nu arunca!>"

2 comentarii:

  1. Sa vezi ce urat mi-o mirosit mana dupa ce am incercat sa scot "painea lu` Dumnezo`" de acolo. Am crezut ca borasc :))

    RăspundețiȘtergere