miercuri, 29 decembrie 2010

Justin Bieber:)

Hey, il stim cu totii pe Justin Bieber, copilul ala care canta "Baby". Pana de curand, eu cel putin, credeam ca e prea "cu nasul pe sus" si enervant...
S-au auzit multe chestii despre el, de exemplu  s-a zis  ca ar fi un mosulica de 51 de ani care poarta masca, si alte chestii care poate nu dau bine cu imaginea lui.
Aseara m-am uitat la Observator si au spus  ca JB doneaza mare parte din banii care ii incaseaza de pe ablume si altele, operelor de binefacere.  A mai  fost un interviu cu baietasu' in care el zicea ca il insipra copii si vrea sa ajute copii saraci,  el stiind cum e sa fii sarac, pentru ca  nu  a crescut cu foarte multi bani(asa zicea el). Justin Bieber mai spunea ca a vazut intr-un documentar copii saraci din Romania si ar vrea sa vina in tara sa ii ajute.
Cum spuneau si cei de la Observator, un copil la varsta lui sa faca asa ceva e un lucru foarte bun si daca ceea ce spune , spune din inima, eu chiar o sa imi schimb parerea despre el, care in opinia mea era un pusti rasfatat care nu stie ce e viata si greutatile ei.
Pe mine m-a impresionat baiatu' si sper ca tot ceea ce a spus sa fie adevarat si nu sa minta doar ca lumea sa il creada altfel si sa aiba mai multa atractie pentru public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu