sâmbătă, 18 decembrie 2010

Despre...

Din lipsa de inspiratie, dupa o zi de munca :)), la sugestia lui Riky, un fost coleg;), o sa scriu azi despre "Triburile".

"Triburile",  este un joc in care extinzi un sat, faci armata, urmand ca mai  tarziu sa cuceresti alte sate. Eu am mai jucat acest joc pe lumea 20(tot din sugestia lui Riky:)) ), prin mai anul acesta, dar satul meu nu a avut o  viata prea lunga, deoarece in luna iulie, din cauza ca nu am mai avut internet, satul meu a fost cucerit( nu a fost un sat  mare, dar totusi...). Cand am vazut ca satul meu a fost cucerit am zis ca nu o sa mai joc jocul asta, deoarece nu aveam chef sa o  iau de la capat.
Acum a aparut o noua lume, lumea 23, care este mai avansata si mai  "tare" decat celelalte. Am inceput sa joc si aici, dar de obicei uit sa intru=))... Cand imi amintesc incerc sa fac tot ce pot  pentru a-mi extinde satul si armata;).

Daca vreti sa incercati :

joaca "Triburile"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu