sâmbătă, 11 decembrie 2010

Chestia trestia de azi...

Da... Tot "navigand " pe net am dat de tot felul de stiri si chestii despre Miley Cyrus. Fiinta aia e disperata:)) ar face orice sa iasa in evidenta din cate vad eu... Din copila distrusa  "Hannah Banana"  s-a transformat peste noapte in " bad girl" da nu prea cred ca i-a iesit. Adica nah, saraca copila de 18 ani  se crede  foarte tare, da' singurii ei fani sunt copilasii de 12-13 ani...
Mai nou  are niste tinute de scena foarte "pitziponcoase" sau incearca sa o imite pe Lady Gaga sau Britney Spears, saracuta, nu stie pe ce lume traieste si cum sa atraga mai mult atentia:)). Am mai vazut si un filmulet in care se droga cu etnobotanice. Parerea mea e ca filmuletu ala a aparut numai sa o mai scoata in evidenta ca nu a mai aparut de mult la sctiri si pe net...
De parca "un asemenea specimen " nu ar fi de ajuns pe langa casa si sora ei mai mica (Noah Cyrus) ii calca pe urme... are vreo 7-8 ani si poarta tocuri si tot felul de tinute care nu se potrivesc deloc varstei ei...
Da... o familie de oameni debusolati...Degeaba incerc eu sa comentez despre ei aici ca asta nu o sa-i schimbe cu nimic., numai ca nu stiam ce sa postez:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu