vineri, 7 ianuarie 2011

Schimbare de situatie... neasteptata

Tot povesteam de ceva vreme de acvariul pe care l-am umplut cu corn, lapte si i-am pierdut capacul, si despre profesoara de biologie care zicea ca ne va oune sa ii cumparam un acvariu nou, si o sa vorbeasca cu directorii ca daca nu rezolvam problema nu mai primim fisa matricola... Mai spunea ca daca nu duceam acvariul nou pana in ultima zi de scoala inainte de vecanta de craciun toata clasa primeste 2:)) Oricum, era foarte revoltata, la fel dirigintele si directorul...
Ieri la ora de biologie ne-a spus ca sa vorbim cu profesoara de geografie sa ne faca sotul ei capacul pentru acvariu( noi am vorbit deja cu ea inainte de vacanta), ca astfel o sa iesim mult mai iesftin.
Alin a comentat ceva despre acvariu si profesoara i-a spus ca directorul a propus sa i se scada nota la purtare apoi a zis"oricum, nu ma asteptam la masuri asa severe" cand ea cu gura ei a zis asta inainte de vacanta:)):))
Oricum, noi am fost fericiti ca nu am primit 2 si avem de platit doar 3 lei fiecare=)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu