sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Revenind la povestea cu acvariul:))
 Dupa vacanta de craciun am platit fiecare elev care 3 lei pentru repararea acvariului si pentru un capac nou... Dupa toate astea am crezut ca problema s-a rezolva, dar  nu era asa.
Dirigintele ne-a spus ieri ca ne va fi scazuta tuturor nota la purtare cu un punct(chiar daca am platit pentru repararea  acvariuului:| ), deoarece atunci cand ne-a intrebat cine a pierdut capacul acvariului nu i-am spus cine a fost vinovat. Normal ca nu am spus, deoarece niciunul din noi nu l-a pierdut.. Ultima data am vazut capacul pe jos si ne gandeaam ca poate Mariuca, femeia de servici, vazandu-l pe jos a crezut ca este de aruncat si l-a pus la gunoi...

Si tot vorbeam despre acvariu:)) iata o poza cu el pe vremea cand era in Coltul Verde al clasei noastre:
Pe vremea aia nu aveam pestii de balta in el:)) erau niste pesti de hartie si niste jucari de la Mc Donalds:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu