luni, 3 ianuarie 2011

Poezii minunate:)

In seara de Revelion ne-am adunat si noi ca tot omu' sa "spargem plictiseala"(vorba mea).
Nu am dormit deloc toata noaptea, dar a fost fain:))
Aseara am scris si niste strofe cu "aventurile" noastre din ultima noapte a lui 2010 si prina a lui 2011.
Si ca sa nu stau sa va povestesc eu aici o intreaga poveste, iata poeziile:

Prima este dupa modelul "Somnoroase pasarele":

Somnoroase pasarele,
Pe la birouri se aduna
Se ascund sub tastatura...
Noapte buna!

Trece Ana printre mese, 
Pe canapea sa se culce,
Alexandra deja doarme,
Somnu-i dulce!

Ca betivii, cand sticluta
Pe la web noi o plimbam .
Cu-ananasu', porcu', maru'
Ne jucam

Cand la 12 noapte'afara,
Cu sampanie-am iesit,
Am aruncat cu confetti, si vecinii
Au fugit!

Si acum ce-a de-a doua poezie:

Cand parintii au plecat
Si fetele s-au culcat,
La calculator am stat 
Si doar de turbati am dat!

Pe omegle noi stateam
Si noi tot pe "next" dadeam,
Ca e plin de disperati 
De o luna nemancati.

Am vorbit cu ninjalai,
Cu betivi si cu dilai.
Le-am aratat tot meniu',
ananasu' si rachiu'.

Si de un betiv am dat,
Era-n fata imbracat!
El era umpic distrat,
Canta ca un disperat!

Dimineata pe la sase
Alexandra se sculase.
Ea deloc nu se distrase...
Pe la 3 ea se retrase

Poate c-am baut prea mult
Pana capul ne-a durut.
Si uite-asa am petrecut
Am ras de n-am mai putut!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu