luni, 14 martie 2011

Paula...

Paula, o colega de clasa, este o fata foarte "tare":D.  Asta mica e cea mai "mistocara":X Este o buna ascultatoare  si ajuta mereu pe cine poate cu tot ce ii sta in putinta( sa nu fiu inteleasa gresit:)
Aceasta este ea:D

Parerea mea este ca ea este o fata frumoasa, desteapta, cu simtul umorului.

Ma enerveaza la culme cand spune despre ea ca este naspa... si am vrut sa vad care dintre noi are dreptate:D

Am pus aceste 2 poze cu ea, si chestionarul de mai jos pentru a va da cu parerea( care ar fi bine sa fie una buna:)) )
 Daca ati citit aceasta postare dati si un mic raspuns. Daca aveti o alta parere  scrieti la "Other"



Am facut un pariu cu ea.. si sper ca eu sa castig:))


Un comentariu:

  1. Din moment ce nu o cunoastem personal ... nu vad de ce ne'am da' cu parerea :P poate doar cu un singur lucru .. ca e frumoasa ... in fond si la urma urmei toate fete/femeile sunt frumoase in felul lor ;;)

    RăspundețiȘtergere